Even voorstellen

Hallo,                                              

Nu U mijn website geopend hebt, wil ik mezelf eerst maar eens voorstellen.

Mijn naam is Marion Mulder-van den Bergh en ik ben geboren en getogen in Nijmegen.

Reeds op 12-jarige leeftijd hielp ik mijn vader op kantoor met de administratie en in het archief.  Toen merkte ik al , hoe belangrijk het is , de papieren overzichtelijk en ordelijk op te bergen.

Eenmaal afgestudeerd werd ik als 20-jarige voor de leeuwen gegooid als bedrijfsleidster in een winkel. Uiteraard moest daar de administratie op de rit gezet worden zodat ieder alles makkelijk kon vinden. Ook bij mijn afwezigheid.

Nu, 30 jaar later, heb ik in meerdere winkels de orde geschapen en het overzicht gemaakt.

Inmiddels heb ik de detailhandel verruild voor de financiële dienstverlening . Daardoor is mijn kennis verder uitgebreid en kan ik nog meer helpen met het op orde brengen en wegwijs maken binnen de zakelijke wereld.

Ik merk in mijn omgeving dat het heel herkenbaar is: de administratie op orde  houden. Door de zorgtaken op me te nemen voor een familielid merkte ik, dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is, als dat het voor mij is.

En ook : de computer heeft niet bij iedereen de voorkeur!

En daar is mijn idee geboren:

Het opzetten van een eigen bedrijf, waarmee ik ieder die dat wenst, help met het opschonen, ordenen en visueel inzichtelijk maken van de administratie en , daar waar nodig, uitzoeken van moeilijke vraagstukken.

Hoe belangrijk is het om alles eenvoudig terug te vinden? Hoe vaak worden de papieren maar op een stapel gegooid?

Hier kan ik U mee helpen! Leest U gerust verder; wellicht kan ik U van dienst zijn!

MET GROETEN MARION MULDER