Werkwijze

Wat is nu mijn doel?

Mijn doel zal zijn dat U, met mijn hulp, orde weet te scheppen in die stapel papieren, van onoverzichtelijk naar overzichtelijk, van ogenschijnlijk een hele berg naar een of enkele mappen.

Dit alles juist op papier en niet digitaal; voor iedereen beschikbaar.

Ook wil ik U ondersteuning bieden bij het bijhouden van de gehele administratie dus: navraag doen, verwijzen naar anderen zoals o.a. een boekhouder of afdeling van de gemeente.

Uiteraard kan ik U helpen met het verwerken van post waar U even niet uitkomt.  ( B.v. van gemeentelijke- en zorg-zaken) .        

 

Hoe gaat dit in zijn werk?                                          

Wanneer ik bij U thuis kom, gaan we kijken wat er te doen is; de hoeveelheid werk en hoe uitgebreid U het wenst.

Vervolgens kunt U zelf de keuze maken op welke manier het voor U goed zal werken.

Hierbij kiest U zelf voor klappers, insteek-mappen of ordners. In kleur, op alfabet of op rubriek.

De benodigde materialen zal ik verzorgen n.a.v. Uw persoonlijke keus.

 U MAAKT DE KEUS ;  MET MIJN HULP.

PRAKTISCH:

Op het moment dat we samen aan de slag gaan is het belangrijk af te spreken wat voor U de kosten zullen zijn.

Dit leggen we vast in een overeenkomst die we beide tekenen. Op deze manier is vooraf duidelijk wat de kosten zullen zijn en verplicht ik mij de gemaakte afspraken met U na te komen.

 

Tarieven :

Eerste kennismaking en inschatting van het werk :

Geheel kosteloos en  vrijblijvend.                                                              Vervolgbezoek per uur:       € 27,50

Voor het werk dat ik bij mij zelf thuis zal doen maken we een vaste kosten-afspraak; geheel afhankelijk van hetgeen er gedaan wordt.

Dit geldt tevens voor een langlopend contract.

Kortom: er is altijd ruimte voor overleg m.b.t. de te betalen kosten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *